Anexbaby – fanatycy jakości

Czteroetapowa kontrola jakości, wyśrubowane normy, własne laboratorium, cztery nowe modele, zaskakujący design i produkcja w Chinach. Oto nowy Anex. Po rebrandingu i okresie intensywnych zmian jeden z najpopularniejszych, polskich  producentów wózków dziecięcych wchodzi z nową siłą na rynek.

– Kluczową decyzją było przeniesienie produkcji stelaży do Chin. Niestety polscy dostawcy nie byli zainteresowani podnoszeniem jakości mimo wiele prób jakie podejmowaliśmy. Obecnie rozwiązań dla naszych wózków szuka sztab inżynierów, zamiast pojedynczych osób – podkreśla Rafał Mitka, dyrektor zarządzający Anex Baby. – Najważniejsze jest bezpieczeństwo i komfort użytkowników i dlatego wręcz fanatycznie podchodzimy do jakości – dodaje.

Przykładem takiego podejścia jest historia, w której przez kilka tygodni Anex szukał odpowiedzi na pytanie dlaczego w budce z gondoli wózka pojawiają się niewielkie plamy i to w miejscu normalnie widocznym tylko dla małych dzieci. Produkcja stała, klienci się niecierpliwili a Anex szukał. Wytrwałość się jednak opłaciła a winny  – olej do wytrawiania plastiku został zmieniony.

– Jakość jest najważniejsza. Oferujemy produkt spełniający najwyższe światowe normy i trendy w cenie niższej niż nasi europejscy konkurenci – mówi Rafał Mitka.

Anex pojawił się na rynku przed kilkoma laty i przebojem wdarł się do świadomości konsumentek. Od początku śledził trendy i wsłuchiwał się w potrzeby i oczekiwania matek. Odniósł sukces sprzedając wiele tysięcy wózków nie tylko w Polsce.

Rok 2019 stał się momentem przełomowych zmian w firmie. Dzięki zaangażowaniu nowych podwykonawców znacznie poprawiono funkcjonalność i design wózków. Wprowadzono także testy długodystansowe aby mieć pewność, że produkt będzie niezawodny. Stelaże z chińskich fabryk nadzorowanych przez Anex oraz szyte na Ukrainie z najwyższą starannością pokrowce są składane  w zakładzie we Włocławku i choć może się wydawać, że ten układ jest skomplikowany to dzięki synergii efekt jest oszałamiający. Wysiłek dostrzeżono i dwa modele wózków: AIR-X oraz designerski Quant zostały wyróżnione prestiżową nagrodą RED DOT za najlepszy projekt!

Gama wózków Anex Baby dostępna jest w ponad 130 sklepach w Polsce oraz w większości krajów Europejskich.  – Model Air-X jest szczególnie polecany matkom prowadzącym aktywny tryb życia. Jego podwójna amortyzacja, dodatkowe wzmocnienia i pięciopunktowe pasy bezpieczeństwa powodują że jest on idealny dla osób żyjących dynamicznie. Z kolei Quant to designerski wózek dla nowoczesnych, pragnących żyć swobodnie rodziców. Natomiast e/tape to synonim elegancji i luksusu a m/type to przyjazny, funkcjonalny i nieco zabawny, kolorowy wózek oferujący wiele dodatkowych opcji – mówi Dagmara Wożniak, szefowa działu sprzedaży Anex  Baby.

Większość produkcji, blisko 70% Anex eksportuje nie tylko do krajów UE ale także do USA, Kanady czy Dubaju. W liczbach, rocznie, spółka sprzedaje blisko 50 tysięcy wózków i to nie jest ostatnie słowo. Jak przyznają przedstawiciele firmy plany na przyszły rok są ambitne. Niezmienna pozostanie jakość jako czynnik wyróżniający produkty Anexu od konkurencji.

Print Friendly, PDF & Email

Może Ci się także spodobać

QUALITY COUNTS

Bitwa w sieci – jak to się robi?

FUNDACJA QUALITAS – TWÓJ MENTOR JAKOŚCI

Integracja – czyli jak stworzyć zgrany zespół?