Idealnie dopasowani, niezbędni każdego dnia

O nowoczesnych rozwiązaniach w ramach działalności spółki, efektach fuzji oraz o tym, w jaki sposób wygrywać na rynku, rozmawiamy z Włodzimierzem Kwiatkowskim, Dyrektorem Generalnym Berendsen Textile Service Sp. z o.o.

 

Jednym z ważniejszych dni we współczesnej historii Berendsen w Polsce był 12 września 2017 r. Jakie zmiany przyniosła fuzja z perspektywy dwóch lat Państwa działalności?

Niewątpliwie najważniejszym wydarzeniem w ostatnim czasie była wspomniana przez Panią fuzja z firmą Elis – największą firmą świadczącą usługi wynajmu i serwisu tekstyliów w Europie. Dzięki połączeniu z Berendsen, grupa Elis obecna jest w 28 państwach Europy i Ameryki Południowej, posiada ponad 440 zakładów i zatrudnia 45 000 pracowników. Łącząc doświadczenie Berendsen i Elis, umacniamy również naszą pozycję na rynku polskim, rozbudowujemy portfel naszych usług i produktów i jesteśmy w stanie zapewnić jeszcze wyższą jakość. Obecnie jesteśmy na etapie rebrandingu marki, czego efekty będą widoczne dla rynku już w najbliższej przyszłości.

ORZEŁ JAKOŚCI to już kolejne uzyskane przez Państwa honorowe wyróżnienie w ramach EUROPEAN QUALITY CERTIFICATE®, które zdobyło tylko kilka firm w Polsce. Jaką wartość ma dla Państwa ta nagroda?

Przede wszystkim to prestiż, ale i zobowiązanie do ciągłej pracy nad doskonaleniem i poprawianiem jakości. To także nagroda za wieloletnią, ciężką pracę i potwierdzenie, że oferujemy usługi na najwyższym poziomie. Wyróżnienie traktujemy również jako dowód na to, że inwestycja w jakość popłaca.

Na współczesnym rynku firmy stawiają coraz wyżej poprzeczkę konkurentom w niemal każdym segmencie. W przypadku branży tekstylnej i odzieży roboczej to właśnie Berendsen wyznacza trendy. W jaki sposób udało się to osiągnąć?

Cieszymy się, że możemy zaoferować naszym klientom gwarancję spokoju, tak potrzebnego we współczesnym świecie. Współpraca z profesjonalnym, pewnym i rzetelnym partnerem, będącym liderem rynku usług wynajmu i serwisu tekstyliów, to synonim produktów najwyższej jakości, szerokiej gamy usług oraz odpowiedzialności i świadomości prowadzenia biznesu. Dzięki długoletniej działalności jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom kompleksowość oferty, gwarancję ciągłości dostaw i – co chyba najważniejsze – całkowite przejęcie obowiązków związanych z zarządzaniem tekstyliami.

Proszę powiedzieć o najciekawszych rozwiązaniach, jakie spółka może zaproponować klientom.

Zdecydowanie outsourcing tekstyliów, dzięki któremu klienci mogą skupić się na tym, na czym najbardziej się znają, czyli na swojej podstawowej działalności, a dzięki temu ograniczyć czas, środki i przestrzeń magazynową. Oferujemy również to, co jest kluczowe w usługach: opiekę wyspecjalizowanego i doświadczonego personelu. Na uwagę zasługuje również unikalny model prania CL. W tradycyjnym modelu odzież różnych klientów jest mieszana w procesie prania, a następnie ponownie sortowana. Zwiększa to prawdopodobieństwo utraty odzieży i dekompletowania dostaw. W modelu Berendsen odzież poszczególnych klientów jest prana w osobnych pralkach, na dedykowanych liniach produkcyjnych, osobno sortowana i składana, co eliminuje ryzyko popełnienia błędów przy wykonywaniu usługi.

A co Berendsen ma do zaproponowania w temacie współczesnych technologii?

Posiadamy elektroniczne potwierdzenie i dowody dostaw – Berendsen Smart Pass. Jest to elektroniczny system potwierdzania dostaw z wykorzystaniem technologii NFC.

Jak to działa?

Rozwiązanie umożliwia potwierdzenie dostawy na urządzeniu mobilnym naszego pracownika poprzez przyłożenie klucza autoryzacyjnego, który wręczamy naszym klientom. Klucze dostępne są w kilku praktycznych formach: karty zbliżeniowej, breloka lub naklejki.

Service On Line – to platforma internetowa umożliwiająca szybki i wygodny dostęp do informacji niezbędnych do zarządzania wynajmowanym asortymentem. Klient posiada indywidualne konto dostępne 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu. Uważamy, że to niezbędne, aby iść z duchem potrzeb i technologii oraz wygrywać na rynku nie tylko jakością, ale i funkcjonalnymi rozwiązaniami.

Dziękuję za rozmowę.

Natalia Zarzeka

 

Print Friendly, PDF & Email

Może Ci się także spodobać

Odpowiedzialność, szacunek, zaufanie

WIZYTÓWKA TRZEBINI

Jakość z miłości do zwierząt

Synergia tradycji i nowoczesności