Koniec nudy na czterech kołach

Lubisz się wyróżniać na drodze? Szukasz alternatywy dla monotonnych felg? Dobrze trafiłeś. 37 lat na rynku i ponad 30 krajów na 5 kontynentach – te liczby mówią same za siebie i jednoznacznie wskazują, że firma Górecki Sp.j. to polski lider w produkcji kołpaków. Ich niezwykły design oraz wysoka jakość sprawiają, że wyróżniają one samochody na całym świecie!

Obecnie gama modeli jest dostępna pod brandami Argo, Racing 4, J-Tec, Max 6, a także Van & Minibus oraz Truck & Bus. Wielość oferowanych wzorów pozwala na dotarcie nawet do najbardziej wymagającego klienta. Dzięki temu kołpaki wzbogacają design nowoczesnych samochodów, krzykliwych tuningowanych szosowych bestii oraz klasycznych ikon motoryzacji. Ponadto Góreccy posiadają szeroki asortyment akcesoriów motoryzacyjnych wspierających kierowców podczas każdej pory roku.

King Carbon

Górecki to przedsiębiorstwo, które stawia na jakość i innowacyjność. Ich nieszablonowe rozwiązania ukazują się jako pierwsze na rynku. Kołpaki ze strukturą karbonową już od kilku lat cieszą się uznaniem na całym świecie. Wykorzystanie specjalistycznej technologii sprawia, że produkt jest lżejszy i trwalszy. Natomiast unikalne wzory i niepowtarzalne malowanie rozpalają serca motoryzacyjnych fanów, stając się prawdziwym bestsellerem.

Kołpaki stanowią atrakcyjną alternatywę dla felg aluminiowych. Ich wymiana jest błyskawiczna, a montaż wyjątkowo łatwy. Dodatkowo nie obciążają portfela i pozwalają na szybką zmianę designu samochodu.

Polski głos w światowej motoryzacji

Rodzinna firma i polski kapitał. To już prawie cztery dekady działalności założonego w 1982 roku przez braci Góreckich przedsiębiorstwa. Jednakże ich sukces nie jest dziełem przypadku lecz konsekwentnej i systematycznej pracy. Dzięki biznesowej intuicji i otwarciu się w latach 90. na zagraniczne rynki spółka zdecydowanie przyspieszyła. Nowy wiek otworzył kolejny rozdział działalności, niosący ze sobą zmianę nazwy firmy z ARGO na Góreccy Sp. j. To również czas rozbudowy przedsiębiorstwa i postawienia nowej siedziby.

Ugruntowanie swojej pozycji firma zawdzięcza restrykcyjnej kontroli jakości i naciskowi na rozwój technologii. Dzięki temu reklamacje są znikome i oscylują wokół 0,01 proc. Innym składnikiem sukcesu są pracownicy. Inwestowanie w szkolenia i stałe podnoszenie umiejętności sprawia, że kadra składa się z nieocenionych specjalistów.

Warto podkreślić, że firma nie zapomina o ekologii i stara się być przyjazna dla środowiska naturalnego. Z tego względu stale unowocześnia produkcję według współczesnych standardów.

Spółka podąża za najnowszymi motoryzacyjnymi trendami i wsłuchuje się w oczekiwania klientów. Góreccy zdobyli zaufanie globalnych i znanych marek, takich jak Michelin, Fiat, Goodyear czy WRC. Produkty firmy są dostępne w sklepach motoryzacyjnych, serwisach samochodowych oraz w popularnych sieciach handlowych. m.in. Auchan czy Obi.

 

 

 

 

 

 

 

Droga otwarta, jedziemy dalej!

Rynek motoryzacyjny jest ogromny i konkurencyjny. Uczestnictwo w kolejnych międzynarodowych targach w Paryżu, Dubaju czy Birmingham pokazuje, że firma nie ustaje w wysiłkach i podbija nowe rynki. Góreccy poprzez szybką realizację, wysoką jakość, elastyczność i możliwość personalizacji produktu sprawiają, że ich kołpaki przyciągają kolejnych klientów.

Spółka eliminuje bariery logistyczne i rozwija swój własny transport. Dzięki temu zamówienie dociera do odbiorcy terminowo. W dodatku klienci już wkrótce będą mieli możliwość zamówienia artykułów bezpośrednio z internetowego sklepu. Dalszy rozwój firmy to wprowadzenie nowych ramek samochodowych, wzorów kołpaków i palety kolorystycznej.

Firma Góreccy była wielokrotnie nagradzana i wyróżniana. Jakość produktów potwierdzała również kilkukrotnie kapituła programu JAKOŚĆ ROKU®. Spółka spełnia restrykcyjne wymagania na europejskim poziomie, stosuje liczne procedury oraz systemy zarządzania ISO, a także działa z myślą o środowisku naturalnym. Wzorcowa działalność firmy spowodowała, że w tym roku została nominowana do międzynarodowej nagrody EUROPEAN QUALITY CERTIFICATE®.

Kamil Zygmunczyk

Print Friendly, PDF & Email

Może Ci się także spodobać

Prekursorzy europejskiej jakości w dalekiej Azji

TWORZĄ PRZYJAZNE MIEJSCE DO ŻYCIA

Dialog w komunikacji

Work-life balance