Mamy pociąg do jakości

W dobie zakorkowanych miast rozpędu nabiera pasażerski transport kolejowy. Dynamiczne zmiany można zaobserwować na torach regionu łódzkiego, gdzie od ponad roku jeżdżą  nowe składy Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Rozwój przewoźnika jest imponujący, o czym świadczą kolejne wyróżnienia, w tym prestiżowe nagrody na tegorocznych targach TRAKO i nominacja do godła JAKOŚĆ ROKU BRĄZ.

Spółka od 2014 roku realizuje przewozy pasażerskie na zlecenie Samorządu Województwa Łódzkiego, łącząc stolicę regionu z Sieradzem, Zgierzem, Łowiczem, Koluszkami i Kutnem. Przewozy wykonuje 20 elektrycznymi pojazdami typu Flirt3, reprezentującymi technologicznie światowy poziom. Pociągi wyróżniają się przestrzennym klimatyzowanym, wyciszonym wnętrzem z wolnym dostępem do Wi-Fi, ergonomicznymi fotelami, windami i miejscami dla niepełnosprawnych, wieszakami na rowery, a także z toaletami z zamkniętym obiegiem  i przewijakami dla niemowląt. Pojazdy wyposażone są w kamery monitorujące, gniazda elektryczne przy każdym siedzeniu, biletomaty, kasowniki i nowoczesny system informacji pasażerskiej.

– Dbałość o wysoką jakość usług przejawia się nie tylko w zapewnieniu bezpiecznego i punktualnego przewozu, ale też w obsłudze wykwalifikowanego personelu. Jak pokazują ostatnie badania, podróżni wystawiają nam wysoką ocenę – podkreśla Andrzej Wasilewski, prezes zarządu „ŁKA” Sp. z o.o. – Dla pasażera ważna jest atrakcyjna oferta przewozowa oraz konkurencyjna cena.

Duże znaczenie dla pasażera ma również szeroka dostępność do biletów.

– Dlatego stawiamy na nowoczesny system sprzedaży biletów. Prowadzimy ją w kasach własnych, agencyjnych, w kasach innych przewoźników (Koleje Mazowieckie, Koleje Wielkopolskie, Przewozy Regionalne), w biletomatach stacjonarnych oraz umieszczonych  w pociągach, poprzez terminale mobilne drużyn konduktorskich, a także przez Internet i – od niedawna – przy użyciu telefonu komórkowego – dodaje Anna Lenarczyk, dyrektor handlowy w spółce. – Wyjście naprzeciw potrzebom podróżujących stanowi także Wspólny Bilet Aglomeracyjny umożliwiający przejazd koleją, jak i środkami komunikacji miejskiej, którego miesięcznie sprzedaje się około 2 tys. sztuk. Rosnąca liczba pasażerów wskazuje, że jako przewoźnik spełniamy oczekiwania podróżnych. We wrześniu br. przewieźliśmy ich około 190 tysięcy, średnio każdego dnia podróżuje z nami ponad 6 tysięcy osób – podkreśla dyrektor Anna Lenarczyk.

„ŁKA” zyskuje popularność także jako przewoźnik otwarty na dialog z użytkownikami i sympatykami kolei. – Kluczowym narzędziem kontaktu z otoczeniem stały się media społecznościowe. Stawiamy na szerzenie wiedzy o bezpieczeństwie i promocję podróży połączoną z poznawaniem  regionu – mówi prezes Andrzej Wasilewski.

Spółka angażuje się w wydarzenia społeczno-kulturalne i edukacyjne, którym towarzyszą promocyjne przejazdy, specjalnie przygotowane stoisko mobilne czy przejazdy pociągiem połączone ze  zniżkami na bilety  wejściowe na pływalnie, do kina i teatru. – Inspirują nas pasażerowie i to im dedykujemy wszelkie udogodnienia. Od 1 stycznia 2016 roku uruchamiamy nowe połączenie na trasie Łódź – Skierniewice. Mamy pociąg do jakości, dlatego nie mówimy jeszcze ostatniego słowa – dodaje dyrektor Anna Lenarczyk.

Print Friendly, PDF & Email

Może Ci się także spodobać

Droga do sukcesu… zbudowana na TEFRA 25

Zaangażowani we wspólne dobro

Od pokoleń łączymy innowacje z bezpieczeństwem

Budujemy dobre relacje