patriotyzm zakupowy

Patriotyzm zakupowy

Świadomość własnej wartości oraz rosnące wśród naszych rodaków poczucie patriotyzmu gospodarczego sprawia, że produkty pochodzące z Polski i od polskich przedsiębiorców często są nie tylko kupowane, ale wręcz poszukiwane przez konsumentów.

 

Patrząc na wydarzenia ostatnich lat, można z pełnym przekonaniem powiedzieć, że dumnie niegdyś brzmiące określenie German Quality i pierwotnie pejoratywne Polnische Wirtschaft zmieniły strony i znalazły się na biegunach przeciwnych do tych, które zajmowały w XX wieku. Co więcej, w naszym społeczeństwie pryska mit prywaciarza wyzyskującego ludzi, a przedsiębiorca rodzinny cieszy się wysokim zaufaniem społecznym. Dla Polaków fakt, że dany produkt pochodzi z firmy rodzinnej, jest czynnikiem mającym wręcz dodatkowe znaczenie przy udzielaniu rekomendacji rodzinie i znajomym.

 

Dlatego też podkreślamy i zawsze będziemy podkreślać fakt, że jesteśmy całkowicie polską firmą. Jeśli dorzucimy do tego eksponowaną, na każdym niemal kroku, rodzinność naszego przedsiębiorstwa, zyskujemy niesamowicie efektywne połączenie. To właśnie te cechy są gwarantem najwyższej jakości oraz szczególnego ukierunkowania firmy Roleski na rodzimych, polskich konsumentów. W związku z tym, bardzo cenimy sobie wszelkie wyróżnienia i nagrody, jakie przyznawane są co roku produktom oraz samej firmie. Jesteśmy jednocześnie przekonani, że ich uzyskanie nie byłoby możliwe bez ciągłego doskonalenia, zarówno samych procesów zarządzania nad jakością, jak i ciągłego nadzoru nad tą najważniejszą dla nas sferą działalności firmy. To właśnie konsumenci, dokonując wyboru podczas zakupów, głosują koszykiem i to oni, sięgając po nasze produkty, dają tak naprawdę świadectwo wysokiej i powtarzalnej jakości.

 

Rodzinność i polskość to niewątpliwe zalety, które w połączeniu z wysoką jakością produktów, pozwalają nam z czystym sumieniem mówić o tym, że są one po prostu wyśmienite. Jako rodzinna organizacja, mamy również bezsprzeczną przewagę nad przedsiębiorstwami, funkcjonującymi w ramach innych form organizacji, których rozproszony i często stosunkowo anonimowy akcjonariat oraz zawiłe procedury sprawiają, że nie mogą one tak szybko reagować na zmiany i tym samym wystarczająco sprawnie odpowiadać na potrzeby rynku oraz konsumentów. Uważamy wręcz, że to właśnie firmy rodzinne są przyszłością jakości, ze względu na ich elastyczność oraz prokonsumenckie nastawienie.

 

Jakub KołodziejRoleski to rodzinne przedsiębiorstwo z wyłącznie polskim kapitałem. Firma od wielu lat związana jest z produkcją spożywczą i od lat konsekwentnie stawia na jakość. Jest wiodącym polskim producentem ketchupów, majonezów, musztard, sosów, dressingów i marynat. W ofercie znajdują się również koncentrat pomidorowy i ocet spirytusowy. Jedną z ostatnich innowacji są koncentraty bulionów: drobiowy oraz wołowy. Większość produktów oferowanych pod marką Roleski jest dostępne zarówno w wygodnych opakowaniach, przeznaczonych dla indywidualnych konsumentów (szklane słoiki/butelki PET), jak i w formatach dedykowanych dla rynku HoReCa (duże butelki plastikowe/wiadra/worki). Na etykietach prawie wszystkich naszych produktów znajduje się symbol przekreślonego kłosa, co oznacza, że są to certyfikowane produkty bezglutenowe.

Wysokiej jakości technologia, najwyższej klasy urządzenia oraz automatyzacja etapów produkcji oraz procesów mycia kluczowych dla bezpieczeństwa wyrobów sprawiają, że znaczna część oferty to produkty bez konserwantów. W projektowaniu nowych wyrobów oraz udoskonalaniu smaku już istniejących, firma chętnie kieruje się sugestiami konsumentów.

 

Jakub Kołodziej

członek zespołu zarządzającego Roleski Sp. j.,

prelegent podczas IV Europejskiego Kongresu Jakości

 

Print Friendly, PDF & Email

Może Ci się także spodobać

POLSKIE FORUM ISO 9000 powstało w 1991 roku i jest jedynym na skalę europejską ruchem społecznym na rzecz jakości

PUSH vs PULL O co chodzi z tym angażowaniem?

Znaczenie ochrony danych w systemach jakości

Droga Toyoty podnosi jakość nie tylko w firmach motoryzacyjnych