Pokaż się z najlepszej strony z NOVEL-TECH

novel-tech„Reklama dźwignią handlu”, „Wyróżnij się albo zgiń” – to hasła przyświecające wielu przedsiębiorcom, którzy chcą wprowadzić nowy produkt na rynek i osiągnąć sukces w biznesie. Opinie producentów jednoznacznie pokazują, że w dzisiejszym świecie wcale nie tak łatwo się wyróżnić. Dzięki ekspozycjom wytwarzanym przez firmę NOVEL-TECH, przedsiębiorcy mogą być pewni, że ich marka zostanie zauważona, a co więcej – zapamiętana. Dlatego ich produkty otrzymały nominację do Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU® 2016 w kategorii PRODUKT.

Firma powstała przed dekadą, gdy Bogusław Strycharz oraz Daniel Krępa postanowili wykorzystać swoją wiedzę oraz doświadczenie i zaoferować unikalne na rynku produkty, pozwalające odbiorcom wyeksponować swoje towary.

Co wyróżnia NOVEL-TECH na tak trudnym rynku? – W związku z tym, że rywalizacja w naszej branży jest duża, skupiamy się na konkurencji jakościowej. Mottem naszej działalności jest skoncentrowanie się na złożonych realizacjach przy produkcji, w których kluczowe znaczenie ma doskonała jakość wykonania. Lubimy podejmować odważne wyzwania, wymagające wiele inwencji, profesjonalizmu i wszechstronnej wiedzy. Jak pokazują opinie klientów, udało nam się zbudować stabilną, solidną markę. Świadczy o tym również liczba reklamacji, jakie zostały nam zgłoszone przez 10 lat działalności, a było ich zaledwie dwie i był to skutek niewłaściwego transportu i magazynowania – wyjaśnia Bogusław Strycharz.

Zdaniem właścicieli najważniejszy aspekt w funkcjonowaniu w branży reklamowej to położenie dużego nacisku na komunikację wewnątrz firmy oraz z klientami. W NOVEL-TECH działa to dwutorowo. Regularne spotkania z pracownikami pozwalają na bieżący przepływ informacji, dzięki czemu proces produkcji jest płynny od momentu projektowania aż do niezwykle istotnego etapu – starannego zabezpieczenia ekspozycji do transportu i montażu. – Ogromny nacisk kładziemy na partnerskie podejście do klientów i kontrahentów a także dokładne badanie ich potrzeb, przez co klient otrzymuje dokładnie taką ekspozycję, jaką oczekuje. Opinie klientów oraz informacje zwrotne, które otrzymujemy, są dla nas niezwykle istotne, ponieważ zależy nam na długofalowej, opartej na obopólnym zaufaniu współpracy. – podkreśla Daniel Krępa.

Odbiorcami ekspozycji NOVEL-TECH są firmy z wielu branż, w tym światowe koncerny, ich wyroby można spotkać w całym kraju oraz poza granicami. Spółka wprowadza wiele innowacji w swoje produkty, m.in. funkcje interaktywne, ekspozycje z zamkniętym obiegiem wody dla produktów z branży instalacji sanitarnych (toalety, baterie, itp.) a także możliwość zarządzania ekspozycją poprzez kontrolę monitorów reklamowych na bieżąco przez internet, z własnego biura.

Aleksander Kluba

 

1-4

Print Friendly, PDF & Email

Może Ci się także spodobać

Droga do sukcesu… zbudowana na TEFRA 25

Zaangażowani we wspólne dobro

Od pokoleń łączymy innowacje z bezpieczeństwem

Budujemy dobre relacje