POLREGIO– nowa marka, nowa jakość

O sukcesie nowej marki POLREGIO i przewadze atrakcyjności  połączeń kolejowych ponad inne środki transportu rozmawiamy z Anną Lenarczyk, członkiem zarządu, dyrektorem handlowym  spółki Przewozy Regionalne, właściciela marki POLREGIO.

 

Przewozy Regionalne to dziś największy przewoźnik kolejowy w Polsce. W 2016 roku przewiózł blisko 80 mln pasażerów, którzy cenią sobie komfort oraz atrakcyjne ceny. Marka POLREGIO podbiła serca pasażerów. W jaki sposób udało się to zrealizować?

POLREGIO to odpowiedź na oczekiwania naszych pasażerów, których potrzeby identyfikujemy między innymi w trakcie badań opinii klientów. Skomunikowanie dużych miast z mniejszymi miejscowościami jest jedną z potrzeb najczęściej zgłaszanych przez pasażerów. Dziś systematycznie dążymy do realizacji ich oczekiwań. Marka POLREGIO nawiązuje do tradycyjnych wartości i integruje poszczególne regiony Polski. Obecnie łączymy aglomeracje z niewielkimi miejscowościami co umożliwia pasażerom w wygodny i szybki sposób dostać się codziennie do pracy czy szkoły. Kolejnym udogodnieniem dla pasażera są oferty integrujące kolej z komunikacją miejską m.in. w Trójmieście, Krakowie, Poznaniu, Toruniu i Bydgoszczy, a od 1 sierpnia br. także w Rzeszowie. Zwracamy szczególną uwagę na jakość obsługi pasażera dlatego  cały czas doszkalamy nasz personel.

Jesteśmy w sercu sezonu wakacyjnego. Wielu pasażerów przesiada się z auta, właśnie do pociągu, który jako jedyny środek transportu pozwala na uniknięcie uciążliwych korków na drogach, szczególnie w dużych aglomeracjach

– POLREGIO przygotowało na tę okazję coś specjalnego. Właśnie z myślą o wakacyjnych wojażach naszych pasażerów  wprowadziliśmy bilet weekendowy z innym przewoźnikiem kolejowym, umożliwiający zwiedzanie całej Polski w przystępnej cenie. Bilet Razem w Polskę Standard ( oferta na przejazdy drugą klasą w pociągach POLREGIO, TLK, IC)  kosztuje zaledwie 109 zł. Bilety ważne są od godziny 19:00 w piątek do 6:00 rano w poniedziałek więc blisko 3 dni. W ofercie mamy również do zaproponowania bilet Razem w Polskę w wersji Komfort, który umożliwia skorzystanie z  pociągów dalekobieżnych wyższego standardu. Cena biletu wynosi wtedy 189 zł. Przypominamy również o tym, że spółka rozwija także wspólną ofertę z PKS-ami w zakresie oferty przewozowej jak również możliwości zakupu biletów na przejazd pociągiem i autobusem za pomocą jednej transakcji, na tym samym portalu internetowym. Warto wspomnieć również o przedsięwzięciu, które cyklicznie realizujemy od wielu lat. W związku z organizacją 23 edycji Przystanku Woodstock, Przewozy Regionalne uruchomią około 80 dodatkowych pociągów musicREGIO, umożliwiających dojazd do Kostrzyna nad Odrą i wygodny powrót do domów po zakończeniu festiwalu. Dla tych, którzy zdecydują się kupić bilety wcześniej, przygotowaliśmy specjalne promocje.

– Oferty rzeczywiście brzmią atrakcyjnie! Gdzie można zaopatrzyć się w bilety bo i w tym przypadku POLREGIO gwarantuje wiele opcji.

– Staramy się, aby nasza oferta była dostępna w wielu kanałach sprzedaży. W tej chwili umożliwiamy  pasażerowi zakup biletów za pośrednictwem naszej strony internetowej polregio.pl, portali internetowych: e-podroznik.pl, koleo.pl, aplikacji mobilnej, kilkudziesięciu automatów biletowych na terenie całej Polski czy prawie 200 agencyjnych i własnych  kas biletowych oraz w kasach biletowych innych przewoźników kolejowych. Warto również zaznaczyć, że w kasach Przewozów Regionalnych można kupić bilety zdecydowanej większości przewoźników kolejowych.

– Jak wygląda perspektywa rozwoju marki POLREGIO w ciągu najbliższych lat?

– Dziś konsekwentnie i z powodzeniem realizujemy proces restrukturyzacji. Spółka osiąga dobre wyniki, co przekłada się na wzrost zaufania jakim obdarzają nas pasażerowie. W pierwszym półroczu br. przewieźliśmy ok 1,5 mln osób więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku. Już dziś mamy podpisane umowy ze wszystkimi urzędami marszałkowskimi co pozwala nam na planowanie usług co najmniej do roku 2020. Przełomowym okresem był z pewnością  2016 rok ponieważ spółka odnotowała 50 mln zysk netto. Cały czas angażujemy swoje zasoby aby podnosić standardy usługi i zwiększać rozpoznawalność marki. Obecnie bardzo ważna dla nas jest sukcesywna wymiana taboru na coraz nowocześniejsze pociągi, włączając w tę strategię również dzierżawę zmodernizowanego taboru. Do końca 2018 roku planujemy pozyskanie dla naszych pasażerów do 52 nowych bądź zmodernizowanych jednostek.

– Doskonałym podsumowaniem Państwa starań i zadowolenia pasażerów jest przyznanie marce POLREGIO w tym roku specjalnego wyróżnienia czyli – JAKOŚĆ ROKU DIAMENT w Europejskim Certyfikacie JAKOŚĆ ROKU®.  Życzę wielu kolejnych sukcesów!

Natalia Zarzeka

 

 

Print Friendly, PDF & Email

You May Also Like

LaTynka

Zdrowie w stylu LUX MED – lider i ekspert godny zaufania 💪👩‍🔬🧑‍🔬

FOOTBALL MASTERS

✅♻️ zielona-energia.com – dostawca systemów fotowoltaicznych