Rozwój w dobrym stylu

[:pl]– ORTEL to firma, w której wieloletnia tradycja i obserwacja światowych trendów w branży odzieżowej pozwoliły na stworzenie rozpoznawalnej marki na rynku ubrań męskich. Spółka zyskała zaufanie klientów w Polsce i na wielu rynkach Europy. Jak prezentuje się Państwa oferta ?

– Firma ORTEL posiada bardzo szeroki wybór, jeśli chodzi o kolekcje. Od tradycyjnych fasonów i klasyki, po ekstrawaganckie i niezwykle oryginalne wzory, zarówno jeśli chodzi o materiały, jak i krój. Każdy mężczyzna jest więc w stanie znaleźć coś dla siebie. Zróżnicowanie dotyczy nie tylko stylu kolekcji, ale również ceny oraz wieku potencjalnych klientów, do których kierujemy nasze produkty. W portfolio ORTEL znajdziecie Państwo płaszcze, kurtki, garnitury oraz marynarki na każdą okazję. W ofercie są również smokingi na najbardziej wytworne życiowe wydarzenia. Decydując się na produkty firmy ORTEL, klient ma zapewnioną wygodę, elegancję i wysoką jakość w dobrym stylu. Słowo zaufanie, które padło w pytaniu, jest dla nas szczególnie istotne w ujęciu budowania wieloletniej współpracy z kontrahentami i powracającymi klientami, którzy zaskoczeni jakością i komfortem noszonych ubrań, wracają po więcej. To momenty kiedy nasza satysfakcja jest najwyższa.

– Dla niektórych mężczyzn wybór garnituru i zakupy to zło koniecznie. Tendencja ta powoli się zmienia, a męskie podejście do kreowania własnego wizerunku jest coraz popularniejsze.

– Zdajemy sobie sprawę, że decyzja w ramach zakupu garnituru czy płaszcza często zapada w chwili konieczności i służy mężczyźnie przez kilka kolejnych sezonów. Dokładamy więc wszelkich starań, aby wykonanie, materiały oraz ich wytrzymałość były jak najlepsze. Współpracujemy z dostawcami tkanin z całego świata m.in. Włoch, Francji, Hiszpanii, Turcji czy Czech. Z drugiej strony, rzeczywiście widzimy wyraźny trend wśród mężczyzn, którzy pasjonują się modą i przykładają dużą wagę do swojego stylu i wizerunku. Dla wyżej wspomnianej grupy zakupy nie należą do rzadkiej konieczności, a nowinki i oryginalne wzory, których poszukują, mogą odnaleźć w portfolio naszej oferty!

– Państwa produkty są niezwykle popularne nie tylko w Polsce. Jakość i elegancję marki ORTEL doceniają klienci szczególnie ze wschodniej Europy!

– Mamy silną i stabilną pozycję nie tylko na rodzimym rynku odzieżowym, ale również w takich krajach jak Rosja, Litwa, Łotwa, Estonia, Słowacja, Czechy czy Niemcy. W tej chwili eksport stanowi ponad 30% działalności firmy.

– Z pewnością wiele osób, czytając ten artykuł, zastanawia się w jaki sposób osiągnęła Pani sukces- marząc jednocześnie o własnej, dobrze prosperującej firmie. Ludzie często nie potrafią odważyć się i wykonać pierwszego kroku w drodze o spełnianie własnych marzeń. Co by im Pani doradziła?

– Ograniczenia często znajdują się tylko w naszych głowach. A nieuzasadnione obawy i brak wystarczającej determinacji w dążeniu do celu to przecież najwięksi wrogowie powodzenia w życiu. Firma ORTEL powstała w 1989 roku. Był to czas szczególny, ponieważ jednym z kluczowych wyzwań było dla mnie pogodzenie obowiązków związanych z życiem rodzinnym oraz intensywnym okresem początków działalności spółki. Sprawdza się tutaj kilka, mogłoby się wydawać banalnych i oczywistych prawd. Zawsze podkreślam, że najważniejsze jest podejmowanie działań, które przynoszą nam satysfakcję i odpowiedni wybór priorytetów. Zajęcia i praca związane z naszymi pasjami to klucz jaki otwiera nam drzwi do spełnienia i szczęścia w życiu. Z kolei połączenie pasji z konsekwencją w dążeniu do celu, pracowitością, dobrym zorganizowaniem oraz umiejętnościami zarządczymi to już kompletna recepta na sukces. Nadprogramowe godziny spędzone w pracy nie ciążą nam wtedy niczym topór nad głową, a płyną swoim naturalnym, niewymuszonym tempem. Kolejnym elementem układanki musi być nieustanny rozwój. Ten najlepiej sprawdza się w oparciu o doświadczenie i wiedzę teoretyczną.

– Na zaproszenie Katedry Zarządzania prowadziła Pani wykład dla studentów w Filii Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Piotrkowie Trybunalskim, zachęcając młodych ludzi do przedsiębiorczości.

– Rzeczywiście. W ubiegłym roku odbyło się spotkanie zorganizowane przez katedrę zarządzania oraz SKN Młody Inwestor. Kontakt ze światem nauki, w tym również z niezwykłymi ludźmi nauki jest dla mnie nowym doświadczeniem i fantastyczną przygodą intelektualną. Możliwość obcowania z takimi wykładowcami jak prof. dr hab. Helena Marzec czy prof. dr hab. Sławomir Juszczyk jest nobilitacją. To zaszczyt i niezwykła satysfakcja, gdyż mogłam podzielić się swoimi doświadczeniami i powiedzieć o tym, jak zarządzanie przedsiębiorstwem wygląda od tzw. kuchni.

– Niepowtarzalny klimat studiów udzielił się Pani na tyle, że postanowiła Pani zostać na uniwersytecie jako… studentka!

– Zgadza się, od dwóch lat z powodzeniem godzę zarządzanie firmą z uzupełnianiem wiedzy teoretycznej w tym samym kierunku. To niezwykle ważny element związany z rozwojem osobistym, który daje coś bezcennego, czego nie da kupić się za żadne pieniądze: czyli wiedzę i poszerzanie horyzontów, a także kontakt ze wspaniałymi młodymi ludźmi i niezwykłą kadrą naukową. Dziś studia to dla mnie miejsce spotkań, a także wymiany inspiracji i doświadczeń z wieloma interesującymi ludźmi .

– To ważny dowód na to, że jeśli chodzi o spełnienie marzeń oraz naukę zawsze można znaleźć właściwy czas.

Natalia Zarzeka[:]

Print Friendly, PDF & Email

You May Also Like

Warszawska Awangarda

Muszynianka to podstawa!

SELEROWA REWOLUCJA

Żyj zdrowo z Piwniczanką!