STARCIE ZNANEGO Z NIEZNANYM

Ale praktyk doskonale wie, że nazwisko, nawet znane i dobrze kojarzone, nie jest automatycznym patentem na sukces w dziedzinach innych, niż te dotąd uprawiane. Nazwisko może być wabikiem, czymś, co na chwilę przykuje uwagę. Ale zaraz potem zaczyna się mozolna, mrówcza praca, której sukces warunkowany jest tymi samymi czynnikami, co u kompletnie nieznanego Kowalskiego.

Zapraszam na wykład i rozmowę, w której nazwisko Durczok i brand Silesion.pl będą jednymi z przykładów, jak złożone i trudne jest budowanie nowej marki w oparciu o tę już funkcjonującą. Pokażę przykłady nazwisk, które okazały się silniejsze niż brand. I finał starcia znanego z nieznanym.

Kamil Durczok

Wydawca i Redaktor Naczelny Platformy Silesion.pl

 

” Ileż razy słyszałem opinię: no tak, z pańskim nazwiskiem wszystko jest banalnie proste… To prawda i fałsz zarazem, choć logik udowadniałby, że to niemożliwe.”

”Silesion.pl więcej niż portal. Najważniejsze źródło informacji na południu Polski.”

Print Friendly, PDF & Email

You May Also Like

Menedżer Jakości

Jak wykorzystać Certyfikat JAKOŚĆ ROKU®?