Tradycyjnie, pysznie i zdrowo

[:pl]Po docenionych rok temu przez kapitułę Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU® nieprzetworzonych koncentratach bulionów, dziś przyszedł czas na ulepszoną wersję kochanych przez wszystkich ketchupów marki Roleski. Smakiem i składem nie odbiegają od najlepszych domowych specjałów, które zadowolą podniebienia nawet tych najbardziej wymagających klientów. Roleski zaproponował również innowacje w zakresie opakowań kultowych ketchupów.

Firma rodzinna Roleski ze Zbylitowskiej Góry od lat oferuje swoim klientom doskonałe produkty uznane przez rzesze konsumentów na całym świecie. Spółka nie spoczywa jednak na laurach smaku swoich tradycyjnych produktów. Dojrzewa wraz z potrzebami konsumentów, niejednokrotnie wyprzedzając ich oczekiwania. Dowodem na to są zmiany w zakresie składu oraz opakowań ketchupów. Jak powszechnie wiadomo, określenie, że zdrowie jest najważniejsze w ostatnich latach nabrało jeszcze większego niż dotychczas znaczenia. Klienci coraz świadomiej wybierają produkty, składem najbardziej zbliżone do tych w pełni naturalnych. Roleski postanowił jeszcze bardziej zadbać o ich potrzeby w tym zakresie, uruchamiając produkcję nowych, ulepszonych ketchupów z „czystą etykietą” (tj. bez konserwantów, sztucznych dodatków, barwników i zagęstników, czyli bez dodatków ‘E’). Zawierające jeszcze więcej pomidorów, pozbawione skrobi oraz kwasu cytrynowego, są kolejnym krokiem wpisującym się w trend zdrowego stylu życia. To doskonałe rozwiązanie dla osób stroniących od spożywania niepotrzebnych dodatków, chemii i „polepszaczy” w artykułach spożywczych. To jednak nie koniec zmian.

– Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów oraz podążając za światowymi trendami w dziedzinie opakowań i dozowania produktów, Roleski – lider wśród producentów tzw. mokrych przypraw – postanowił udoskonalić swoje butelki – mówi Jakub Kołodziej, członek zespołu zarządzającego i prokurent Roleski sp.j. W kwietniu tego roku Roleski wprowadził na rynek wyroby w udoskonalonej wersji opakowań typu PET z innowacyjną i wygodniejszą zakrętką-niekapkiem. Nowe zamknięcie będzie miało zawór dozujący z przegrodą silikonową, zapewniającą jego czystość nawet po wielokrotnym użyciu. Membrana indukcyjna „tamper-proof”, którą trzeba oderwać przed pierwszym użyciem, to gwarancja, że nikt wcześniej nie otwierał produktu. Łatwe w otwieraniu butelki, dzięki owalnym wgłębieniom zakrętki, dopasowanym do kształtu palca, zapewnią konsumentom wygodniejszy dostęp do produktu. Lekkie, ale solidne, a przy tym stabilne, odnowione opakowania Roleski, umożliwiające również łatwe postawienie oraz precyzyjne i higieniczne dozowanie, pozwolą konsumentom cieszyć się ulubionymi ketchupami w każdych okolicznościach.

Oprócz Certyfikatu JAKOŚĆ ROKU®, sygnowanego przez Europejską Organizację Jakości, Roleski posiada również wiele innych prestiżowych wyróżnień. Ketchup Markowy Łagodny otrzymał właśnie ważną nagrodę branżową jaką jest PRZEBÓJ ROKU FMCG 2017. Do dziesiątej edycji konkursu organizowanego przez „Magazyn Życie Handlowe” i instytut badawczy Millward Brown zgłoszono blisko 500 produktów w 51 kategoriach. W pierwszym etapie konkursu produkty oceniali jurorzy- m.in.: Anna Bołcharewska, prezes i współwłaściciel MPT Tabo; Robert Krzak, wiceprezes Zarządu Grupy Handlowej PL Plus; Michał Sadecki, prezes Polskiej Grupy Supermarketów; Krzysztof Waligórski, prezes Dyrekcji Handlowej Intermarché, dr Izabella Anuszewska, research unit director, instytut Millward Brown i Beata Farmus, prezes Media Direct.

W drugim etapie spośród artykułów wyróżnionych przez jurorów detaliści wskazali instytutowi badawczemu Millward Brown wyroby posiadające – ich zdaniem – największy potencjał sprzedażowy.

Roleski dba o klientów nie tylko poprzez doskonałe produkty. – Oprócz bieżącej działalności szczególnie istotne jest dla nas udzielanie się w ważnych wydarzeniach targowych, wspieranie inicjatyw, w których możemy zrobić coś pożytecznego z punktu widzenia społecznego lub po prostu umilić czas uczestnikom różnych eventów – dodaje Jakub Kołodziej. W ostatnim czasie Roleski brał udział w PLMA INTERNATIONAL TRADE SHOW, gdzie znaleźli się najlepsi wystawcy z całego świata. Firma uczestniczyła w festiwalach kulinarnych Food Fest, sprawiając ogromną frajdę jego uczestnikom, którzy za pośrednictwem Balon Challenge mogli wygrać godzinny przelot Balonem. Królewska Republika Roleski była obecna również na Krakowskich Spotkaniach Biegowych. – Ponadto rozpoczął się sezon grillowy, więc cały czas gościmy na stołach entuzjastów wyśmienitych spotkań w gronie najbliższych o każdej porze!- puentuje Jakub Kołodziej.

Aby dowiedzieć się więcej na temat firmy Roleski zapraszamy na www.roleski.pl.
Natalia Zarzeka[:]

Print Friendly, PDF & Email

Może Ci się także spodobać

Żyj zdrowo z Piwniczanką!

Wspieramy najlepszych

Dłonie na miarę złota

Activejet – jakość niezmienna od lat